Challenge-metoden

Lær at lave challenges der sælger 
- helt uden teknikhovedpine, stress og pinlige fejl

Min gennemtestede metode i fem dele, der lærer dig at step-by-step metoden bag challenges der sælger, opbygger et publikum og positionerer dig på dit felt

Du har et online produkt du gerne vil sælge, men..

 

.. du synes ikke rigtigt at dine annoncer virker

.. eller dine opslag på sociale medier

.. eller hvadsomhelstandet, faktisk

Jeg har en god nyhed til dig.

For det kan faktisk lade sig gøre, ikke kun at få mange menneskers
opmærksomhed, men også få dem til at investere i dit produkt.
Også selvom du ikke har et kæmpe publikum i forvejen.

Svaret er: challenges

Chahvaffornoget?

En challenge er et kort, intensivt forløb, designet til at være den appetitvækker på dine produkter, som samtidig giver deltagerne lyst til at investere i hele slikposen. 

At lave en challenge for dine (kommende) kunder giver dig en enestående mulighed for, at vise dem hvad kan og hvem du er

Challenge-metoden er fremragende til

  • at lancere nye produkter
  • at bygge e-mail lister
  • at starte kampagner

– og så er det en uovertruffen metode til, at komme i nærkontakt med dine kunder! 

Halløj, der - trine her

Kort sagt, så er jeg hende man spørger, hvis man gerne vil bygge en storsælgende Facebookgruppe. Og det er lige præcis dét challenges kan. 

Sælge, altså. 

Men ikke kun det. De kan skaffe dig nyhedsbrevslæsere, fans for livet, ambassadører og fællesskaber dine konkurrenter ville gnave deres venstre fod af, for at kunne kopiere.

Challenges er intensive, korte og vanvittigt effektive – 

Lad mig hjælpe dig med at komme godt i mål! 

Sådan laver du en challenge:

Måske har du kigget (misundeligt) på de store stjerner, der laver den ene challenge efter den anden, og tænkt “hvordan fa’en gør de det?”

Hvis du har, så forstår jeg det virkelig godt. 

Prø’li’her: Jeg har været med til mange lanceringer og kampagner.
Nogle af dem omsatte for prangende 0 kroner.
Og andre omsatte for halve og hele millioner.

Er det svært? Njaeh.. Ikke rigtig.

Faktisk kan næsten alle gøre det.

Hvis de kender metoden..

Og metoden kan du få fingrene i her! 

For langt mindre end hvad du ville have lyst til at bruge på portvin, efter en halvtom, akavet, stille og hjemmelavet challenge..

Din investering i at lære, hvordan du laver storsælgende challenges er

1299,- eks. moms

Tror du, at du kan tjene det beløb ind igen, med de ting du lærer i kurset? 

Ja, også mig

Ps. kurset er 100% digitalt, så du får adgang med det samme, og kan være i gang med din challenge allerede i aften. Og ja – du kan selvfølgelig betale over flere gange. Helt uden gebyrer og renter.

På kurset lærer du:

- Modul #1 -

Mit hemmelige våben – mit Community Map

Selvom mange grupper starter impulsivt, ender det desværre med at være et lyntog direkte til frustrationshovedpinen.

Hvis du vil bruge dit community som en salgskanal, tjene gode penge på dit arbejde og bygge et loyalt publikum er du nødt til at arbejde strategisk med opbygningen.

- Modul #2 -

Hvordan du finder ud af hvad din gruppe skal handle om, navngiver den korrekt og hvordan du kommer godt fra start

Ejh, vent, hvad?

Får jeg serveret mit næste challenge på et sølvfad?

Ja, selvfølgelig!

- Modul #3 -

Hvordan du tiltrækker medlemmer til din gruppe, og mine 3 engagementboostere udelukkende til challenges

Nej, du skal ikke lave et opslag hvor du står foran en anden kvindes Lamborghini
og fortæller om hvor mange klienter du kan booke på 14 dage.

Du skal lære den slags markedsføring hvor man giver generøst først, får det godt nede i maven, og ser pengene rulle ind bagefter.

- Modul #4 -

Hvordan du skaber det perfekte challenge-indhold til din gruppe

(for ja, det er anderledes end det indhold du plejer at lave)

- Modul #5 -

Hvordan du sælger dit produkt i en challenge

Eller får fingrene i deres e-mails. Eller hvad det nu end er,
du rigtig gerne vil have fingrene i.

But wait - there's more..

Nogle gange, kan man godt have fået en virkelig god idé, uden at man nødvendigvis er en tekniknørd.

I get it.

Derfor har jeg lavet en step-by-step guide til alt det tekniske – som du selvfølgelig får med oven i hatten.

Inklusiv 15 køreklare skabeloner, til det vigtigste billede i din gruppe – dit coverbillede 😍

Ps. du kan selvfølgelig dele betalingen i 3 dele, helt uden gebyrer og renter