Som du nok ved ...

Har du ingen medlemmer i din gruppe… 

Har du ingen likes. Ingen kommentarer.

  Ingen salg. 

Langt de fleste community leaders mærker aldrig deres gruppes fulde potentiale, fordi de simpelthen ikke tiltrækker medlemmer nok. 

Den gode nyhed er, at det er nemt at vende skuden og komme i gang. Faktisk kan du – med mine 6 synlighedsstrategier – se dine første nye medlemmer banke på allerede i dag. 

Lær hvordan du får flere medlemmer i din gruppe - uden at bruge en krone

Og ja - uden at sende slibrige privatbeskeder til folk, du ikke kender.

Der er tre måder at tiltrække nye medlemmer til din gruppe på. 

Og nej – at sende privatbeskeder, eller ansøge fremmede mennesker om venskab på Facebook, kommer aldrig på den liste. 

At bygge en Facebookgruppe kræver samme integritet og anstændighed som når du bygger et stærkt netværk ude i den analoge verden. Derfor finder du ikke et færdigskrevet manuskript, der føles naturligt for dig, at gentage. 

Men der er noget andet, der til gengæld virker rigtig godt. 

Nogle små, enkle opgraderinger af det, du allerede gør. 

Og nogle øjenåbnende nye strategier der får din gruppe på landkortet hos din målgruppe, uden du skal bruge penge på annoncering eller få ondt i maven over at fremstå grænseoverskridende. 

Du kan få flere medlemmer ...

Det lyder da nemt nok, ikke? 

Det er det faktisk også. 

Når du lige kender opskriften. 

Hvilket er præcis hvad du lærer, i dette ultrakonkrete, to-do-list-venlige onlinekursus. 

Her er dine 6 nye yndlingsstrategier på de sociale medier - og præcis hvad du finder i onlinekurset

STRATEGI #1

3x10 METODEN

Hvis du tror, at det bliver svært at få medlemmer i din gruppe, fordi du ikke har et særlig stort netværk, så mød din nye bedste ven: 

3×10 metoden. 

Denne strategi alene kan skaffe dig hundredevis af nye medlemmer hver eneste måned. Nej, vent  – hundredevis af relevante nye medlemmer. 

STRATEGI #2

FISKEKROGS-TEKNIKKEN

Hvis du føler at du laver indhold og opslag på de sociale medier konstant, uden der sker ret meget, så er det garanteret fordi du dumper fiskekrogstesten. 

Alt for mange laver den her fejl. 

Og det går ud over dit medlemstal. 


Advarsel: Når du ser den her lektion er der stor risiko for, at du klasker dig selv i panden med en notesbog. 

STRATEGI #3

GURU-TEKNIKKEN

Kan du huske, da jeg sagde at en af de mest effektive måder at få (mange) nye medlemmer på, er at tale til andres publikum? 

Her får du opskriften på, hvordan du får nogle af dine største idoler til at hjælpe dig med at bygge din gruppe. 

Bonus: Du får også en skabelon på en uimodståelig mail du kan sende dine idoler, hvis du vil være sikker på et rungende JA! 

 

STRATEGI #4

BILKA-FESTEN

Det sidste du må gøre (og det, langt de fleste rent faktisk gør), er at starte din gruppe langsomt op. Hvis du starter din gruppe for blødt ud, er det svært at få gang i samtalen. 

Her er teknikken der sikrer dig: 

  • Mange medlemmer fra første dag.
  • Ingen akavet stilhed i din nye gruppe 
  • Højt engagements-niveau, som er nemt at vedligeholde

STRATEGI #5

TURBO-CHALLENGE

Jeg tør godt love dig, at turbo-challenges bliver en fast genganger i din gruppe, når du først har prøvet det en gang. 

Den her teknik er ikke kun en medlemsmagnet udover det sædvanlige – det er også ren Viagra for din gruppe. Om du ønsker at vække en død gruppe, varme din gruppe op inden et salg, eller få fut under engagementet, er denne teknik redskabet du har drømt om. 

STRATEGI #6

AMBASSADØR-STRATEGIEN

Forestil dig lige hvordan det vil føles, hvis dine medlemmer gladeligt inviterer nye mennesker ind i din gruppe hver eneste dag? 

Hvad vil det ikke gøre ved dit annoncebudget? Dit tidsforbrug? Din yes-følelse i maven? 

Med ambassadør-strategien er det lige præcis hvad du opnår. En dedikeret flok af medlemmer som inviterer din perfekte målgruppe indenfor – så du ikke selv behøver. 

Kort sagt: Kurset giver dig alt hvad du skal bruge, for at få din Facebookgruppe til at vokse sig stor og stærk.

- så din forretning kan gøre det samme.

Din investering I at slippe for den larmende tavshed i din gruppe, og de samme 3 likes på hvert opslag ...


Og og og - vi er slet ikke færdige...
 Se lige hvad du også får med i pakken

Bonus: Få dine første 100 medlemmer

En gruppe får den absolut bedste start, hvis der står 30+ og venter når den åbner. Står der endnu flere, er det selvfølgelig endnu bedre. 

Jeg har lavet en 40-dages gameplan for dig, der gerne vil have dine første 100 medlemmer inden din gruppe åbner. 

Det bliver ikke nemmere. 

Værdi: 349,- + moms

Bonus: De 3 medlemslokkende ting du allerede har, men garanteret ikke bruger

Ved du godt, at du er den sidste der kan lugte om du har dårlig ånde? 

Det er lidt det samme med synlighed på de sociale medier. Alle andre kan meget nemmere se, hvor dine medlemmer falder fra. Tjek guiden her, om du dumper på et af de 3 steder der virkelig kan hive medlemmer ind. 

Værdi: 249,- + moms

BONUS: Sådan bruger du Facebooks gratis features til at sælge mere

Okay, okay – det her kursus handler ikke om at sælge.. Men jeg kunne altså ikke lade være med, at lave en lille oversigt over de 3 fedeste features der allerede ligger klar i din Facebookgruppe. Features du kan bruge til at promovere dine produkter.  

Værdi: 349,- + moms.

BONUS: Community Manager Startkittet

Hvis du allerede har et stort community som du har overvejet at hyre hjælp til, kan du godt starte din happy-dance! Her får du nemlig et startkit du kan sende direkte videre til din nye community manager. 

Lær hvordan man tager ordentligt imod nye medlemmer, hvilke skurke man skal holde øje med i gruppen, hvordan man håndterer konflikter i gruppen og endnu mere. 

Værdi: 1.249,- + moms